Wednesday, June 25, 2008

1st day job

hm, aku sampai kat2 pukul 9, bertolak pukul 7. bertolak awi sbb aku tau mst ada nya masalah 1st day. dalam dok cakap tu, memang ada masalah. aku bleh bw moto g sampai bangsar. apa kejadah nya aku g sana pun aku xtau, mayb kena sampuk tgh jalan kot. sampai jer bangsar aku pun heran, eh mana company aku menghilang neh, athen baru aku tersedar. lor, company aku kat bangsar rupanya, nyanyuk tui.ada lg 45minit sblm kol9. aku pun apa lg, bertukar jd mat rempit la. walau angin punya kuat tiup kat aku(sbb bw moto laju) tetap aku berpeluh jgk, cuak sial dah lambat 1st day job. nasib baik aku berjaya sampai office kol8.50. Then dari pg sampa tgh ari xada kj lain, dok sain offer letter, then isi borong kwsp, maklum lah, 1st time kj dlam idup. then ptg aku berkenalan ngn staff2 lain, tujer.yang lain aku bc documentation client company boss aku. kol 6 balik umah. yahoo......

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online