Wednesday, September 17, 2008

asidz da return

hello geng. sory lama gila aku xupdate blog. bukan apa. dah aku mula keja neh, balik umah jer dah kat2 maghrib. la dah pindah ke mutiara damansara sebelum posa ari tu. then umah tu pulak xada internet, maybe bulan depan aku bincang ngn housemate aku mau pasang screamyx.

owh, housemate aku eddy. indian, tapi awek dia melayu :) and power linux. bleh la aku dok nak cedok ilmu dia sket. umah tu aku kami dok dua org jer. umah flat, tingkat 4, walau pun dah hampir sebulan aku dok situ, tapi masuk lagi termengah2 naik tangga, peerghhh..penat sial.hehehe

pasal tempat keja aku memang ok jer, xada masalah. tapikan company aku tu bt leceh pulak. dia x jaga pekerja dia. dari aku masuk ada 35 staff. la ada 7 org jer staff. aku neh pun dok cari kerja lain, xmau aku tunggu dah. dah aku dgr ctr dia xbayar epf dan socco. nnt aku nak kena p check la.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online