Friday, October 17, 2008

we got new baby =)

pada tanggal 29hb 9, aku p ambik baby baru kami kat jalan langgar aloq setaq. kcj3274. no aku mamang minat nak beli. tapi apakan daya, dek kerna boss aku masuk gaji lambat terpaksalah aku biarkan jpj mengrunner kan nombor dan dapat kcj3273. bleh la tu. mau rm200 kalau nak pilih no. mana mau cari. mak aku dah sponsor spoiler, bapak aku sponsor tinted, kalau aku mintak duit nak beli no, mau depa kasi penyepak. apa pun aku bersyukur la mak dan bapak aku xbising sbb gaji masuk lambat. tapi apa2 hal pun, 28hb 10 nak aku akan start keja tpt lain. btw, kitaorg punya baby 1000paun kulit putih melepak.huhu. baby viva, welcome to our live. lega sket ada keta, mau p mana pun xrisaukan ujan. kalau x sian ah kat awek aku. asik dibasahi ujan jer. shukur2 tuhan dah murahkan rezeki kitaorg

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online